'Cause they say home is where your heart is set in stone

Här kommer en instagram uppdatering.
 
1. Tog i dag för att meddela att jag vunnit biljetterna jag skrev om i förra inlägget.
2. I går efter att jag städat mitt rum (kom från Helsingfors igår).
1. När jag var framme I norr så märkte jag att vi har is-bilar.
2. Godis jag köpte här om dagen eftersom jag fick en sådan under brandövning i skolan och blev sugen  på fler.
3. I norr finns även glitter snö. Jag gillar glitter så det är vell positivt.
1. En sneek peak på min nya gitarr, som mamma köpt i julklapp åt mig. Älskar den.
2. Detta är då en bild från min lägenhet i helsingfors.
1. I början av veckan hade jag och Stina sushi-night.
2. Mamma var och hälsa på förra veckan I H och då passade vi på att fika. Så god cheesecake, nam.
1. Någon vecka sedan då jag var sjukt trött så piggade jag upp dagen med blommiga byxor. Fint.
2. Blomman fick jag efter våran första konsert, det vart fint.
1. På väg till min andra konsert, som även den gick bra.
2. Första snön kom till H och det vart kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0