Allergi och trötthet...

Jag är super trött och min allergi härjar. Har ont i bollen igen (huvudet) och lite överallt. Jag som ska plugga nu! men jag vart tvungen att ta en paus eftersom att jag mår lite dåligt och är sjukt trött!
Sen blir jag glad när jag tittar ut och ser att det är jätte ljust ute! tokigt. Fast nu har jag börja få fräknar, vilket jag inte gillar och i går brände jag mig smått i ansiktet när vi satt ute ett tag efter lunchen. Idag har det var en bra skol dag, jätte chill. Dock har jag vart lite "virrig" idag, haha.
När jag kom hem från skolan så duschade jag, lagade mat, bakade och sen har jag ätit och nu är jag äckligt mätt.
Jag sitter även och funderar på om jag ska åka imorgon, till familjen då. Men jag måste typ se om vi har ngt extremt viktigt i skolan på fredag. Men jag kommer nog åka i morgon, men nästa fråga är.. med vilken buss? 15.20 eller 16.35, till vilken hinner jag...
Och isfl måste jag packa idag också. Imorgon är idrotts provet så det är bara att tvinga mig att plugga efter detta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0