Bra-dag

Jag är mega trött, super mega trött. Har vart igång hela dagen. Skolan först, sen på hålet satt vi först ute och "sola" sen gick jag, Minna, Tova och Marck och fika på Wayne's, det var as najs. Kören gick hyffsat men hade mega ont i halsen efteråt. Efter skolan for jag till stan, mötte Minna först satt vi och "sola" och sedan vart vi och köpte en jacka åt henne. Sen for vi hem till henne och vi cyklade, haha svin kul jag "packa" henne.
Vi hade trevligt och sen åkte vi bil till stan, gick runt i "stan" med hennes hund, gick hem till mig och sen åkte hon hem med sin mamma. En rolig dag har det allt vart.
Jag har hunnit duscha och nu sitter jag här och måste börja plugga, men jag är ju så sjukt trött, hur ska jag orkar!  måste ju lägga något i käften innan också. Dock har jag sovmorgon i morgon, men ändå.

Nej, nu vill jag se klart desperate housewives...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0