?

Nu sitter jag här ensam. Har vart på stan i flera timmar idag med Josse och Minna, sett massor jag velat ha. Dock köpte jag inget eller jo mjölk och juice, haha. Sen har jag duschat och lagat mat och nu sitter jag och vilar.
Jag har ont i höger öga och tinning och jag mår illa, fattar inte vad det är. Lite obehagligt är det, jag hoppas att det försvinner så fort som möjligt.
Hade velat hitta på något idag, men jag vet inte om någon har tid och sen ids jag kanske inte gå iväg någonstans pga. att jag har ont i tinningen och ögat. Men skulle vara trevligt med sällskap.
Men just nu hoppas jag bara att det försvinner. Kl är ju liksom redan 19.00 snart... på toook för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0