Fräsch

Nu sitter jag här och ska börja äta mina nudlar. Idag vaknade jag vid 07.00 ungefär. Började och städa och har städat sen dess och börjar vara rätt klar, dock så borde jag dammsuga, men jag orkar inte. Sen så måste jag damtorka i toan lite ännu. Jag har även städat mina kläd skåp och lagt in alla kläder som legat på golvet. I flera veckor säkert  månader har jag inte orkat städa och haft kläder överallt och in slängt i skåpet så att jag inte hittat något, svin skönt att få det ordnat.
Jag är förkyld, men jag tror att det är allergin som gör det, ibland har det skänts som om jag skulle kvävas och så har jag ont i halsen. Skolan börjar om lite mindre änn 2 timmar. Så jag har tid på mig att fixa och trixa ännu, ska nog försöka orka lägga lite maskara.
Igår vart jag så trött så jag somnade innan 22.00, men vaknade lite emellan åt eftersom att tvättmaskinen var igång och den lät. Så jag har sovit rätt bra inatt. Känner mig rätt fräsch idag, beror nog på att jag sovit rätt bra och hunnit städa hemma, haha så små grejer kan få mig att känna extra fräsch.
Idag blir troligtvis en bra dag. Dock är jag varken sugen på historia eller engelska, engelskan är värst. Sen efter skolan har jag fullt upp. Till stan med Josse, sen till Minna på kvällen osv. Förövrigt ska jag stanna i Luleå i helg. 


 
Bilden till vänster ser mongo ut, haha... miiinen då...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0