Fullt upp!

Han alldrig gå på datorn igår. Vart först till affärn med mamma och därefter åkte vi till mormor och morfar och vi var där rätt länge och när vi kom hem så gick jag och hälsa på pappa. När jag kom hem efter det så var kl redan ca. 21.00 och då gick jag och duscha och sen städade jag och mamma runt hemma och hittade massa svin snygga teckningar som min bror ritat, hihi. Vi vart vakna till nästan kl 02.00 det var typ tokigt, ingen av oss var trött.
Idag har vi vart och handlat massor och sen har vi vilat och vi ska typ fara och handla i Finland idag lite, som jag ska ta med mig till Luleå i morgon för jag övertalade min far att föra mig, det vart svin svårt att övertala honom, det är så jobbigt enligt honom.
Idag har jag även vart och tankat på mediciner och sådant för allergin har ju börjat härja som sagt. I morgon ska jag stor-handla med far för jag har seriöst inget kvar hemma, allt är slut.

Jag har tänkt klämma in lite pluggande och fim idag får se hur det går, har så pass mycket att göra hela tiden. Vi ska typ laga ordentlig mat idag också, hoppas vi hinner är så sugen! Lax & potatis och mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0