Headache

Lördag, snart är det måndag, suck..
Idag vaknade jag 06.00-07.00 tiden, for och handla och så köpte jag ett linne och ett par jeans.
Har haft ont i huvudet hela dagen och har ont ännu. Jag har ätit tacos och är svin mätt ännu. Jag har även hunnit sova lite under dagen, men inte speciellt mycket. Jag försöker hitta Kryptonite - 3 doors down, vill ha den! sen måste jag även komma på någon låt att ha till muko:n på måndag och jag vet inte alls vad jag ska ta. Inte alls pepp för att åka buss imorgon och sen vara ensam hela veckan. Men jag vill att det ska vara fint väder för då kanske någon vill vara ute under veckan, jag har inte vart ute mycket under lovet. Sen så fyller Minna 18år på onsdag, så det skulle vara kul att hitta på något någon dag.

Well lite bilder...




Nya hörlurar

Smurf-godis från Finland.. :)

snoddar

Min nya snygga T-shirt..

Mina nya jeans, hitta dom på rea. 15 euro, ca. 150kr..

Linnet från gina..

Min nya jacka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0