Ingenting!

Sitter här och försöker komma på någon låt jag kan ta till muko:n på måndag, men jag kommer inte på någon. Det ska vara en låt med någon betydelse t.ex. minne, men jag kommer inte på någon sådan. Det enda är vell låtar, då det hänt något tragiskt, dom kommer man ihåg mest men som att jag skulle ta en sån låt, knappast!
Hatar såna här korkade uppgifter, vad får man för nytta av det hela, ingenting!
Imorgon buss, längtar inte! suck...

är trött, men dock antar jag att jag kommer sova dåligt i natt också, vilket jag gjort länge nu. Jag somnar och det är svårt att somna, men sen när jag väl somnat vaknar jag efter 1 eller 2 timmar och har svårt att somna igen. Sen vaknar jag svin tidigt, när jag skulle kunna sova till minst kl 09.00, men icke.

Min dumma ipod har laggat fast igen, som vanligt! Jag måste seriöst skaffa mig en ny. Varje gång jag ska ladda in något nytt på den och då jag lägger den fast i usb-kabeln så laggar den fast och jag måste vänta tills batteriet är slut och då kan jag koppla i den och efter det funkar det ända tills jag ska lägga fast den i usb-kabeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0