Kör

Oh, nu är jag färdig för sängen! men jag ska inte lägga mig riktigt ännu. Jag är stressad inför nästa vecka redan och det suger. Vart på kören i kväll och det var kul, vi slutade ca. 20.15 och efter det stod jag ute med Marck och väntar på att hans familj skulle hämta upp honom och Tova stod ute ett litet tag också. När jag kom hem, så hoppade jag in i duschen direkt och nu sitter jag här och tänker. Mina händer extremt torra och dom ser förjävliga ut, helt röd flammiga. Funderar på att gå och lägga mig, men jag tror inte jag kan göra det riktigt ännu. Tyvärr så har jag inte så lång sovmorgon imorgon pga. att vi har kör redan kl 09.00. I helg ska jag försöka plugga som fan!

min nya tröja, så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0