lördag...

Jag är trött. Sovit halv dåligt, mådde illa i flera timmar i går kväll, så jag satt och tittade på tv. Sen somnade jag och vaknade tidigt. Vart till affärn och hämtade ut ett paket direkt på morgonen, när det öppnades. Fortsatte att handla med mamma, vart till ikea och sen vart vi och hämtade saker från gamla kontoret och förde till det nya. Nu sitter vi här hemma. Jag fryser och är trött. Väntar på att maten ska bli klar, fast att jag inte vet om jag är hungrig eller mätt så äter jag.
Jag har ilska i mig och det syns tydligen på mig att jag är arg. åh, suck!

Jag har seriöst bara lust att sova hela dagarna. Ska titta på tv idag och sen om mamma far någonstans så följer jag med, bara för att göra något och hjälpa till. Vi ska vell antagligen skruva ihop hyllorna och det vi köpte idag, imorgon eller någon dag.
O, Adrian och Edgar är så söta. Dom flyger runt i mitt rum och så sitter dom ofta på fönsterbrädan och tittar ut, det är så gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0