Ö5 eller L6?

Ska strax lägga mig. Har suttit och pluggat gemu ett bra tag nu. Har faktiskt inte gjort speciellt mycket idag, det blev inte av. Malin och Christer har jag umgåts med ett tag, vi chilla och så var och gick. Sen gick jag hem, hade det mysigt med mig själv, haha. Tittade på talang idag och så pluggade jag och nu är jag mega trött. Ska se hur länge jag kan sova imorgon, ska inte lägga på någon klocka eller så.

Jag känner mig så duktig som lärt mig alla intervaller nu, det enda problemet är att i skolan har vi ö5 (överstigande kvint), men när jag kollar på internet så kallar dom det L6 (liten sext), hm... gör mig förvirrad.


mango smak "typ", gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0