Plugga, sjuk, terminsuppspel

Auh, dagen har vart lång och jag är super trött. Dagen började med att vi hade ensemble i skolan, det gick vell sidär eftersom att jag mått dåligt hela dagen, har troligtvis bihåleinflamation, jag är helt enkelt sjuk. Men jag ids inte missa skola om det inte blir värre. Terminsuppspelet är gjort och det känns mega skönt! dock tyckte jag inte att det gick speciellt bra men whatever, jag kan typ inte spela när jag extra nervös men ändå kom jag igenom hela låten. Haha, fula var att det var ca. 1 h kvar tills jag skulle spela upp, men då kom dom och fråga om någon av oss vela gå tidigare eftersom att det var någon som inte kom och då hoppa jag upp och skrek till, så jag fick göra den tidigare, så skönt! Sen satt vi och vänta på att andra spelat klart. Under lunchen vart jag svin hungrig och vräkte i mig maten, det var rätt gott också. Vi hade matte och det var jobbigt.
Efter skolan for jag, Minna, Tova & Josse till "stan" och vi köpte glass, yummy! sen gick vi ett tag på stan. Men det var svin jobbig pga. att jag mådde dåligt.
Jag har som sagt ont i hela bollen (huvudet), ögon och allt. Sen så känner jag mig ibland lite små febrig och så har jag ont i halsen och sådant otrevligt. Mina egon sved svin mycket halva dagen, nu när det lite bättre och imorse var mina ögon svullna, så det är nog allergin också som slagit inn.
Imorgon hoppas jag att jag inte mår så dåligt, vill inte bli sämre. Har rätt okej dag i morgon, fast att jag inte orkar emd 3h historia, men ändå. Får se hur jag mår och se om jag pallar kör. 
Har även kommit fram till att jag måste börja plugga inför idrotts provet, men jag orkar inte, har ju ont i huvudet. Men jag måste börja -plugga till gemu-provet, känns inte så najs. Men det kommer typ vara nästa vecka eller något och jag är så rostig i mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0