saknar...

Du som läser detta, behöver inte läsa vidare om du nu inte gärna vill....

Sutti framför tv:n hela dagen, ätit, duschat och vart en sväng och köpt mat på morgonen. Skit påsk. Dock är min mamma bäst. Sitter och kollar på Harry Potter just nu, dock är jag så seg så jag orkar inte konsentrera mig på något. Jag som har väntat på att få titta på filmer och ha det trevligt, men nej... skit, skit, skit..
Det är så tyst utan ottilia och jag ser saker som påminner mig om henne hela tiden, varför skulle hon försvinna? hon var våran lilla lycka, bästa som fanns.
blablabla, whine...



puss, saknar dig ottilia<3


Kommentarer
Postat av: V

älskar dig <3

2010-04-02 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0