Söndag

Sitter här och väntar på att maten ska bli klar, dock är det ett bra tag kvar. Men jag har vart och handlat mat med mamma och hämtat saker från gammla kontoret. Ska åka med 14.00 bussen och hoppas fan att buss chaufören stannar vid skolan, annars blir jag tokig, det var tillräckligt jobbigt att gå förra gången, jävla arsle!
Ja och jag har kommit på vilken låt jag ska ha till muko:n, det kom upp helt plötsligt när jag satt i bilen, jag ska ta 'til we die - Slipknot. Minnet till låten är; RuisRock förra sommaren, då Slipknot hade spelat klart och festivalen var slut för dagen och när man börja vandra ut från festival området så spelades 'til we die och det var så fint bara, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0