Sunday

Jag har dammsugat hela lägenheten, känner mig så duktig. Har inte gjort det på jätte länge så det var dags, haha. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag och Josse skulle kanske på stan men jag har inte hört något ifrån henne så jag vet inte. Har sovit rätt dåligt i natt så jag är trött. 
Är inte pepp för imorgon, vill få terminsuppspelet överstökat och sen vill jag att veckan ska vara slut. Vi har idrotts prov på torsdag också, så jag borde börja plugga lite det och så måste jag börja plugga gemu också, vi har prov snart på allt vi gått i genom i kurs A och jag är rostig.
Det snöar smått ute och vi är som tillbacka i januari nu, känns det som. Vill ju ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0