Sunnuntai

Nu har ont i tinningen och ögat igen. Det är så mysko, dock har jag det på andra sidan nu och lite på samma som igår. Känner mig lite smått yr ibland också. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, städat lite och inte så mycket annat. Imorgon.. ja imorgon inte pepp. Vill bara att det ska vara måndag eftermiddag nu. Fast egentligen vill jag ha lov.
Ska försöka lägga mig tidigt idag, men får se hur det blir med det. Har inte riktigt lust att sova pga. "ngt"
Har även titta lite på gemu:n idag och märkt att jag är rätt rostig på mycket, illa! Sen har jag kopierat ut teori materialet till idrotts provet vi har på torsdag, dock tänker jag inte börja plugga ännu.

Nu min data är helt mongo, ljudet funkar inte och den är helt seg och konstigt, så ska stänga av skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0