Trött och fullt upp!

Jag är mega trött och har inte haft tid till att vara på datorn sen i går morse. Förra natten sov jag hos Malin och vi såg Paranormal Activity. Sen så idag har jag vart i skolan. Minna fyllder 18 år, yeah! haha. Ensemblen var totaly fail, 3st var borta och jag faila som fan, haha. Efter skolan gick jag och Moa till ica, vi köpte natur godis och gick hem till mig och tittade på tv. Sen kom Ingela och efter ett tag for Moa och efter att Moa farit så började jag och Ingela tittar på Harry Potter halvblodsprinsen eftersom att hon inte ännu sett den. Efter filmen for hon till Rousters, men jag orkade inte följa med eftersom att jag är svin trött och borde plugga matte, Moa och jag vet inte vilka andra skulle dit också. Well, nu borde jag plugga lite matte för jag somnar seriöst när som helst nu, måste dricka något så jag blir lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0