Fever on spotify!

Sitter och lyssnar på Fever (Bfmv), som man kan lyssna på, på spotify nu! awesome.
Skolan vart jobbig idag, som jag redan visste innan, dock bättre än jag anat. Muko:n var chill, dock fick vi sämsta uppgiften ever till nästa vecka, samma dag som vi har prov också. Sen slapp vi ensemble idag, vilket jag vart opepp på idag, vi hade nämligen kör istället.
sitter även och ser på förkväll och jag måste säga att kissie inte ser ut som på bilder, iförsig har jag vell fatta det tidigare. Men hon borde verkligen sluta förstora läpparna och sådant, dock väljer man ju själv. Men jag tycker naturligt är finast. Dock orkar jag inte skriva mer om det.

Bilden är dock från helgen, kolla mina fåglar (bur) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0