10 år

Igår fyllde Lina hela 10år! Helt galet hur snabbt mina små älsklings ungar växer upp! Iallafall så fick jag veta av V att tjejerna var hos mormor & morfar så jag tog mammas cykel och cykla dit på direkten. Har inte sett tjejerna på över ett HALVÅR! så ni kan inte fatta hur glada vi alla tre var av att få se varandra, haha. Det var iallafall svin kul. Sen tog jag hem dom ett tag och visade Olivia åt tjejerna och Olivia tyckte om tjejerna mycket att hon inte lugnade ner sig förens vi gått tillbaka, har sett henne riktigt super glad, men nu var hon helt galet glad i minst 1 timme, hoppa, skutta, "bet", hahah. Det var super gulligt. Hade gärna velat vara med flickorna lite längre, men det var på kvällen så dom fick inte vara så länge.

Jag fick även en "schock" när jag såg hur långa både tjejerna har blivit, herregud! & både är så himmla vackra!
Vicki du är också vacker ;)

Ni måste ta er till Luleå alla tjejer!  kom till mig någon helg eller ngt när ni kan, hela högen! :D






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0