Chris Cornell

Alltså denna bild på Chris Cornell är "het!" hahaha. Längtar till Soundgardens nya platta släpps och det är snart!
Jag är svin trött, börjar först 12.30 imorgon så jag kanske tar och duschar på morgonen istället, får nog bli så!
Borde fan dra och borsta tänderna osv nu! direkt! nu!!!!

Men jag kan vell lika väl skriva lite om dagen eftersom jag inte ids gå ännu. Idag träffade vi ettor:na dom verkar rätt trevliga, iallafall dom jag han snacka med. Sedan pratade jag mycket med Natalie som är ny i våran klass och hon är super trevlig. Vi var och fika ett gäng efter skolan, vi satt på T.A. i flera timmar. Sedan så vart jag med Kim & Kalle en sväng till röda korset och jag hittade inget intressant! Efter att jag kom hem så kom Josse hem till mig, vi chilla! och jag har ätit svin mkt vitlök idag! gott! haha. Får hoppas att jag ej stinker vitlök imorgon, men whatever.
well, nu ska jag ta mig i kragen och dra mig mot toaletten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0