Fight club

Alltså jag har aldrig vart så trött som jag vart i morse när jag vaknade, fyfan det var helt sjukt svårt att vara vaken, men till slut klarade jag det! Vart med mor på Ica och handlat, köpte 2 dvd:n för 99kr, I like! Köpte Fight Club, som är ett måste att ha och se, har fan inte sett den änn och det börjar vara dags! sedan köpte jag även Grease 1:an eftersom jag inte har någon av dom på dvd och dom är så sjukt bra, nu vill jag ha 2:an också, men jag hittade den ej.
Ska åka 13.35 bussen mot Luleå idag, galet hur snabbt tiden går. Känner att jag borde hunnit med mycket mer denna helg, t.ex. borde jag övningsköra idag enligt mig och så borde jag hinna plugga teori, borde även hinna gå till farsan en snabb sväng innan jag åker, måste hinna!

Nu ska jag dra ner och busa med Olivia och prata med mamma. Sedan ska jag även äta svin god soppa som mamma gjorde igår, har ätit hur mycket som helst, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0