Gratis festival & kyla

Sitter på jobbet och väntar på mamma att hon ska komma från Jobbet, idag måste vi fixa klart med alla löner, så det blir mycket att göra idag. Imorgon har vi som tänkt att åka till Luleå, har massor att fixa där så. Egentligen skulle jag även vela fara en sväng på Musikens makt (graits festival). Ligger så nära mig också, så vi får se. Dock har jag hört att typ alla ska dit, men jag vill gå dit med någon om jag överhuvud taget ska fara eftersom jag är lite förkyld och det är svin kallt ute. Vi ser ju, ska även ta med fåglarna så jag slipper vara helt ensam sedan, skönt!  och så ska vi försöka få med en bok hylla så jag ka lägga den i troligtvis sovrummet eftersom jag inte har speciellt mycket saker i sovrummet och lådor fyllda med saker, men om jág har en hylla kan jag lägga allt iden!

På måndag börja skolan, får se vad jag får för mentor och hoppas jag inte får nå kassa lärare detta år iallafall, fått nog av såna. Hoppas även på att jag inte får ett jobbigt schema.   


Emma, fanns ett foto till så laddar upp den nu! hon är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0