Iron Maiden

Jag kan säga att Iron Maiden är ett sjukt bra live band! dom lät bättre live änn på skiva. Minnena som kommer tillbaka när man tittar på videosen, ojoj! jag vill bara dit igen, nästa gång långt långt framme vid scenen, helst längst fram, hhaaha. Hoppas nästa års sonisphere blir bra och att jag kan dra, för såfan! jag älskar sonisphere i pori, nu har jag vart där 2 år irad, alltså varje gång eftersom sonisphere "började" 2009.
Den som gillar metal, detta är den perfekta festivalen för alla metal fans! och jag föredrar finland, inte för att jag vart på svenska sidan men iallafall, haha.


I'n running free, yeaaaaah!

666 the number of the beast..

Fear of the dark, fear of the daaaark...

fyfan det var så jävla bra! vill verkligen uppleva detta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0