My life as Liz

My life as Liz är så jäkla bra!
Mitt internet är super segt så det är svin jobbigt att försöka titta på program osv. Börjar bli små tokig! Jag är trött men skulle vela se det som jag har kvar av att se av programmet, alltså 1 och ett ½ avsnitt kvar, sedan är det slut forever! :c
Men måste nog gå och lägga mig är helt slut!

Idag började skolan förresten, gjorde inte speciellt mycket idag, fick ny mentor och en ny i klassen osv. Sedan så har jag vart på stan med Malin, Josse, Tom & Jeremy och även hunnit hälsa på Malin, eftersom hon flyttat till en egen lägenhet i tuna, så cyklade jag & josse dit en sväng och hälsade på.

well, nu dags för sängen! imorgon kl 10.00 ska vi tydligen vara med ettor:na, får se vad vi ska göra, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0