New Shoes

Mor min var super snäll som vanligt och köpte mig 2 par skate skor, som var på rea eftersom alla mina skor håller på att rasa samman. Nu har jag ett av paren i Luleå, dom svart/vita och dom bruna har jag hemma hos mamma. Dom svarta är lite för stora, det är 37½, men det funkar att dom är svin sköna att ha på sig! Tänk alla dagar man känner sig jätte trött och bara vill ta på sig något gosigt, lösa jeans och någon mjuk tröja, perfekta skor för den dagen! Dock är dom snygga så jag kan använda dom annars också, haha.

Men nu ska jag dra och sova! eller ja förbereda mig iallafall, ska och borsta tänderna, NU!

















Något lite roligt också! Denna intervju är faktiskt svin kul.. (den som undrar vars jag hittar allt sånthär, så är det på bloggar, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0