Ny design & foton

Gjorde om designen lite, tröttnade på den andra. Sitter på jobbet här har haft lunch precis eller jag åt nyss och nu vilar jag lite, jag är trött och har inte så mycket krafter pga. att jag är sjuk. Ska skaffa lite mediciner från apoteket idag och så ska jag vila dom här dagarna som är kvar, inte många endast idag, imorgon och fredag kväll så åker vi. Ajaj, hoppas inte bara jag blir värre!
Tänkte ladda upp nya bilder, har fixa massor från hela sommaren eftersom jag inte kunnat göra så mycket mer änn sitta och ligga när jag vart sjuk.


skolavslutningen hos Ingela. Kim, Marck, Ingela & Josse i början av kvällen.

Malin

Glada

Party

Haha, party mode

Maria & Minna, fina flickor.

Jag, Marck & Linda

Linda


Charmigt av kim...

Jämföra muskler han dom också med.  Haha Marck på denna bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0