Ny städat och fixat

Alltså mamma och Olivia for härifrån vid 07.45 ungefär och jag saknar Olivia svin mycket redan! usch, hon som är så gosig och söt! Jobbigt det kommer att vara att hon ej är här, men hon är så feg att jag inte kan lämna henne ensam när jag far till skolan, så jag kan ej ha henne här ännu. Vi försöker vänja henne, men det är svin svårt.
Imorgon börjar skolan, men först kl 13.00 som jag förtstått. Så jag jag har mycket ledig tid idag/imorgon. Idag har jag varit vaken sedan 05.00, på fredag vaknade jag 03.00 och på lördag 05-06.00 tiden, så jag har haft långa dagar.

I fredags städade jag hela lägenheten, riktig storstädning. Sedan har jag handlat med mamma. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0