Snart så snart!

Sitter och väntar på att mamma ska komma och så ska vi åka hemmåt. Kl är redan 15.30, så det börjar bli dags att sluat för dagen. Men iallafall, så får jag idag veta om, när vi åker till Luleå så jag måste börja planera, skolan börjar redan på måndag, helt galet! Jag har jobbat 7 veckor imorgon, så jag har jobbat 70% av sommar lovet, en vecka i turkiet och sedan dom två andra veckorna har jag hunnit vara till Helsingfors, Tallinn, Sonisphere och åkt runt lite i norr med mamma. Helt fullbokad sommar, har inte ens hunnit träffa kompisar, mer änn en kväll jag var i Luleå, haha. Men jag kan ju inte säga att jag bara slappat hela lovet, jag kommer dock inte ha problem med att stiga upp till skolan eftersom jag vaknat 05.00, 06.00 & 07.00 ungefär varje morgon under lovet.

- Nu när sissta året börjar måste jag börja komma fram till vad jag vill göra efter gymnasiet. Jag ska även försöka spela så mycket musik som möjligt iår, men nu i börjar kommer jag satsa ganska hårt på körkortet även, ska försöka få det så fort som möjligt. Så jag måste ta tag i det direkt när jag kommer till Luleå. I och för sig så övningskör jag och ska börja med teorin, har läst lite men jag ska satsa mer på den nu eftersom jag slutar jobba troligtvis imorgon och så kanske jag hinner börja lite smått och försöka öka takten.

Ihelg gäller dock storstädning av lägenhet och inhandla allt som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0