Still here!

Stannar kvar torsdagen i Luleå och åker iväg imorgon på morgonen istället, känns mycket bättre så!
Har vart och anmält mig till nästa riskutbildning som är 7 September och jag missar min enda lektion då, lite otur, men det ordnar sig. Måste få riskutbildningarna avklarade någongång, annars får jag aldrig körkortet.

Ingela sa att hon skulle höra av sig senare om att vi kunde hitta på något idag, så vi ser ju lite senare om hon gör det. Annars är jag svin trött så jag har tänkt somna flera ggr under dagen redan och kl är redan 17.04, det är helt galet hur snabbt tiden går. Men jag är nog trött eftersom jag var vaken rätt länge igår.
- Moa kom hem till mig efter skolan, sedan kom även Ingela och lagade mat och var här några timmar, det var trevligt och efter att Ingela farit hem och jag & Moa inte gjort nästan något, bara flamsat så kom Kim hit och dom for lite innan 24.00 som jag kommer ihåg och jag la mig typ 01.30 eller något.

Ja, ingen skola idag eller imorgon, så ja... jag borde ta tag i lite saker men jag är så trött så jag orkar inte.
-Har släppt ut fåglarna så om sitter på gardinstången och jag borde få in dom idag också, hoppas det inte blir så jobbigt, hoppas helt enkelt att dom flyger dit själv.


- Borde plugga teori
- svenska
- läsa
- bränna bilder till skivor
- städa
- sluta ha beslutsångest över många saker och bara bestämma mig!
+ många många många andra saker... sådant som inte märks, som bara
sitter i skallen och blir aldrig gjorda!
- borde försöka tillägna mycket tid åt musiken också, men jag känner mig stressad över massor med annat som också måste göra, det suger!
Men jag tror jag kommer igång inom en snar framtid, skolan har ju t.ex. börjat precis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0