The Pretty Reckless

Tycker The Pretty Reckless är svin bra, hörde om dom första gången av Josse faktiskt. You make me wanna die har jag hört första gången på Kick Ass men inte vetat vad det var förens jag hörde den på Josses mp3.
Taylor Momsens röst är sjukt bra, jag kunde inte föreställa mig att hon låter så här när hon sjunger faktiskt, det är lite pink stuk på det hela, men sjukt bra röst!
Tycker dock inte Miss Nothing & Zombie är lika bra som you make me wanna die.  Men My Medicine är rätt bra.
Taylor Momsen som ser så lite och oskyldig ut har "blivit" värsta rockaren. Hon har dock värsta extrema panda sminkningen nuför tiden, det är snyggt med svart svart målade ögon dock inte för överdrivet, men ändå så är hon en riktigt söt tjej.



"Take me I'm alive
Never was a girl with a wicked mind
But everything looks better when sun goes down

I had everything
Opportunities for eternity
And I could belong to the night
Your eyes, your eyes
I can see in your eyes
Your eyes

You make me wanna die
I'll never be good enough
You make me wanna die
And everything you love will burn up in the light
Every time I look inside your eyes
Make me wanna die"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0