Vilka band live...

Jag har sett rätt många band live och kom fram till att jag skulle göra en lista på dom jag kommer på. Såhär ser listan ut, det kan dock fattas band jag tänkt skriva upp men inte kommit på och så har jag inte skrivit ner band som inte är så "stora" enligt mig.
Bilder från konserterna finns på både;
http://frozeneternal.deviantart.com/
Amanda17.pixbox.se
Videos finns på;
http://www.youtube.com/user/AmandaN17

HIM (4)
Metallica (2)
Bullet For My Valentine (3)
Bleeding Through (2)
Lacuna Coil (2)
Kent (3)
Sturm Und Drang (3)
Hanoi Rocks (2)
Volbeat (2)
The 69 eyes (2)
The Sounds (2)

Mokoma (2)
Iron Maiden
Slipknot
Lamb Of God
Alice In Chains
Slayer
Linkin Park

Disturbed
In Flames
Bring Me The Horizon

Raised Fist
Amorphis
Children Of Bodom
Iggy & The Stooges (halv akustiskt, alla i bandet var ej med pga. tromben)

Nightwish
Porcupine Tree
Mastodon
Alice Cooper
The Cult
Lovex
Sonata Arctica
Faith No More
Dead By April
Disco Ensemble
Ladytron
The Gaslight Anthem
Stratovarius
Ismo Alanko Teholla
The Crash (deras sissta spelning någonsin)
Opeth
The Ark
Teräsbetoni
Turisas
Sonata Arctica
Adept
Her Bright Skies
Maija Vilkkumaa
Familjen
Apulanta

Spec.
Serj Tankian (såg ej, men hörde när vi var på väg in till festival området)
Anthrax (såg ej, men hörde när vi var på väg in till festival området)
Bam Margera (sett honom två ggr på en festival, inget gig precis, haha)

Sedan har jag sett andra band också, men det är "mindre" band jag inte ens orkar skriva upp.
+ att det kanske fattas något band jag tänkt skriva upp, är ej säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0