MysteryGuitarMan

En lång dag! Ska sova snart, börjar vara svin trött.
Idag vaknade jag 07.00, gick till busstation och hoppade på 08.20 bussen. Sedan har jag gjort massor med annat, sov några timmar på dagen också eftersom jag vart sjukt trött de senaste dagarna.
Åh, jag fick se bilderna jag beställde och jag måste beställa mer! jag älskar att ha bilder på "papper" istället för bara på dator, love it love it lovet it! måste göra fina tavlor eller lägga upp bilder på väggen.
Igår vart jag med Ingela, vi satt och kollade på MysteryGuitarManyoutube, hans videos är så galet coola! Helt insane!

http://www.youtube.com/user/MysteryGuitarMan



Alltså min meny har vart typ helt mongo, så den kanske är det ännu.. men, jajo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0