Trettionde augusti tvåtusentio

Sitter här i pyjamas och är täppt i näsan och trött som bara den!
Slutade kl 17.00 i dag, helt galet långa mådagar jag kommer ha året ut, dock har jag värsta hålen i mellan. Har 3 timmar hål på måndagar, först 1 timmes lunch/hål och sedan 2 timmars hål innan franskan som är sissta lektionen på måndagar.
Jag fick 3 nya lärare i dag, i kuhi fick jag något som heter typ Martin? om jag kommer ihåg rätt, ARL fick jag någon som heter Jenny eller något. Sedan fick jag en lärare i franska som jag inte alls kommer ihåg namnet på, haha.
Annars har jag faktiskt hunnit med att duscha och äta ett ton mat, är super mätt. Sitter här på soffan och somnar snart, men dricker lite cola för att hålla mig vaken, men det verkar fan inte hjälpa ett dugg!

Lite bilder från ihelg. Det är bilder på bilder, haha. Beställde bilder från Fujidirekt, där man kunde beställa 100 bilder och endast betala frakt, alltså ca. 29kr. Riktigt nice var det! Bilderna kom på några dagar också, grejt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0