saknar Olivia!

Alltså jag är helt skakig, undra om jag druckit för mycket kaffe eller vad det är? men det är svin svårt att skriva.
Har haft en super chill dag. Har sovit ca. 10 timmar i natt, haft en lektion idag och sen bara chillat med Josse & Tova. Men fast jag inte gjort nästan något så är jag super trött, haha. Dock vet jag inte om det är så bra, det måste vara något som inte riktigt stämmer?
Jag är så sjukligt mätt igen och mår illa pga. det.. suck..

Jag saknar Olivia mycket! riktigt mycket faktiskt, min lilla bebis. Vet inte hur det blir i helg heller, vet ej om mor min hinner komma hit och om hon inte hinner så känns det nästan som att jag måste åka dit, men vi får se. Usch, borde övningsköra också, suck.. det är fan jobbigt att försöka ta körtkort när man inte kan övningsköra mer än på helger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0