- 20

Godmorgon gott folk. Jag har nu missat de 3 senaste avsnitten av julkalendern, det suger. Igår pga Lucia:n, men har 2 dagar varit tvungen att ta lite sovmorgon eftersom jag vart så sjukt trött på sisstonde.
Sitter och funderar på vad jag ska ha för kläder idag, men det ser ut som att det får bli mycket kläder, det är typ -20 ute.

Sen får jag se om jag orkar ta mig till stan en sväng efter skolan, men jag har ännu feber så jag borde inte. Men en liten sväng skulle behövas, well får se hur jag mår efter repet.
Sen så ska troligtvis Israel resan bokas idag, isfl åker vi 28 februari (mammas födelsedag förövrigt) och kommer tillbaka den 8 mars, alltså missar vi ca. 2 dagar av skolan.

Well, nu kanske jag ska börja klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0