05.00

Vaknade 05.00 och nu sitter jag på mammas kontor, vilket jag gjort ett tag redan. Min buss jag ska åka med går 08.30 så jag ska sitta här och vänta på den, sen väntar en ca 2½ timmes buss resa, suck. Är inte lika trött som jag var när jag var hemma men skulle nog kunna somna när som helst. Men jag måste ställa om dygnet känner jag, annars blir jag tokig. Så detta är en bra start på mitt försök.

Måste gå och koka kaffe och förbereda mig för avfärd, dock är det 1½ timme kvar, men iallafall.
-f*ck, kom fram till att jag har en skol uppgift ogjord, en viktigt en + att jag borde spåna ideér till projektarbetet som jag nästan glömt bort, förträngt kanske? eller nej.. men måste få mer motivation.

Glada fisken, skönt med jullov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0