åka

Borde sova, ska upp tidigt imorgon. Ska med mamma till jobbet och därefter tar jag en tidig buss mot luleå om det inte skulle råka bli jätte dåligt väder tills imorgon. Ska träffa Malin och sådant, sen får jag se om jag åker tillbaka på kvällen eller på tisdag, hm.
Suttit och spelat piano, hihi! och nu tänkte jag att jag måste packa ihop lite grejer som jag ska ta med.

Det känns som att dagarna går snabbt, känns som att jullovet tar slut snart..suck!
- oh, ipoden får vara bered, hoppas att batteriet räcker fram och tillbaka för jag gillar inte att åka buss, så sjukt tråkigt/jobbigt. Oftast iallafall.



Skulle nästa vela hinna gå lite på stan också imorgon, får se hur det blir. Men nu måste jag sluta skriva och göra annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0