äntligen!

Äntligen hemma får man vell säga?!
Tog 13.00 bussen från Luleå var döds trött pga. igår/inatt. Bussen kom föresent frös ihjäl, sedan åkte vi iväg och bussen gick sönder i Töre, fick vänta på en ny buss och kom hem föresenat. Så idag har jag stått ute i hundra år i -24, som var som -54 för att det blåste.

Har svin ont i huvudet och känner mig helt matt, hoppas inte jag blir sjuk bara. Men går dagen tog verkligen alla mina krafter så nu ska jag försöka samla nya.
Min natt var inte den trevligaste jag vart med om, men tack till Moa iallafall som lät mig låna hennes lägenhet över natten.
- Hade självklart kul igår också, träffade kompisar, träffade en sthlm:are som bjöd mig på mat, fick hjälpa osv.


söte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0