Blahaa-a!

Blö-blä-bla-blaha! så känner jag mig just nu.

Har dock haft en rätt bra dag, inte vart i skolan, handlat, vart med tjejerna. Alltid lika kul, har även sett Eclipse och just nu är Jack Sparrow på tv:n, han är snygg!
Ska börjar på mitt och Moa:s hemliga projekt snart, hihi. Hoppas vi orkar är så trött nu.

Imorgon skola.. hmm.. lockar inte så mycket. Det lockar dock att se eos på kvällen, men inte skolan annars imorgon. Känner mig inte så frisk för skolan.


Haha jag drömde om denna snubbe i morse efter att jag sett julkalender och somnat om, rätt rolig dröm faktiskt. Tror det måste bero på att jag sett någon video, typ en intervju eller något någon dag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0