Clean

Tråkigt inlägg :)

Äntligen är kläderna tvättade! nu har jag kläder att ha på mig igen, idag har jag gått runt i kläder som jag aldrig använder nåmer, dock sa mamma på väg in i affären; vad fina kläder du har idag...? - så jag kanske borde använda dom, haha! (men det är nog mest för att de är osköna och har haft dom sen jag gick på höstadiet).

Idag har jag tänkt laga maten, har inte bestämt mig om jag ska göra pajen eller potatisar, men nu hör jag att mamma började skala potatisar... inte hjälpte det att jag sa att jag skulle laga maten, envisa människa.
Imorgon ska vi och handla kläder, eller jag måste! måste tvinga mig till att köpa åtmistone under kläder och strumpor, finns typ inget sånt kvar, allt är oanvändbart.

Kom fram till att jag har min uppgift i svenska ogjord, hur fan ska jag orka göra den? måste helt enkelt tvinga mig till det under veckan, helst innan vi åker till Ylläs, alltså innan söndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0