Clean

... jag håller troligtvis på att bli sjuk eller egentligen är jag det redan. Har 38 graders feber, ont i halse, ont i kroppen och mina ögon gläner pga. febern. Men man kan ju hoppas att det är något "tillfälligt" i kväll, he-he.

Haft en lång dag, skolan var ju extremt jobbig idag dock inte tråkig. Men det beror helt på hur jag mår just nu. Har haft en givande inså lektion idag iallafall. Har vart en sväng på storheden och köpte en julklapp åt mig själv, ett "gift-set" med clean parfymerna, dom luktar så sjukt gott. Bästa lukte är warm cotton!

Nu snart ska jag försöka komma på var felet på ingelas blogg kan vara, men får se hur jag orkar, är så..... blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0