Ett stort suck!

Jag är HELT SLUT!!
Har redigerat Ingelas blogg i flera timmar och nu visade sig att det inte fungerar att kommentera. Sedan kommer vi till problemet jag har inte gjort något med kommentars grejen, så jag vet inte vars felet sitter. Dock kan det tydligen ta ett dygn i bland innan det funkar, men jag ska nog försöka titta lite till om jag skulle hitta något fel.
(Inglela.blogg.se - om menyn inte syns finns den längst ner på bloggen, den verkar funka på vissa och vissa inte. Suckar på blogg.se:s redigerings skit) 

Iallafall, duschade nyss och seriöst jag somnar typ när som helst, så trött blev jag. Vet inte om jag kommer orka vara upp länge till, men ska försöka för jag har massor att göra ännu.


www.Inglela.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0