Flickrummet!

Nu sitter jag i mitt så kallade "flickrum" hemma hos mamma. Skönt att vara hemma för en gångs skull. Tog den tidiga bussen idag, hoppade på vid skolan. Har hjälpt till och städat hela huset med mamma, dock är jag helt slut nu. Har försökt att inte överanstränga mig. Så resten av kvällen kommer nog bestå av endast vila, idol osv.
 
Mamma min är snäll och bakar glutenfri smulpaj, mycket gott! ser framemot att få äta, hihi.
Ska fördriva kvällen med att se Idol och hoppas på att Minna åker ut och så har jag faktiskt införskaffat Eclipse så jag kanske kan se den, om jag orkar. Tvivlar faktiskt på det är så sjukt trött.





lite oredigerade bilder för en gångs skull, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0