I want

Sitter här och tänker på att jag måste plugga, men jag vill inte och är så trött att jag inte orkar. Har idag vart med mamma och köpt några julklappar. Sedan hittade vi en vinter jacka åt mig, en jacka jag kan åka slalom i och bara vara ute på vintern med, mycket varmare änn de jackorna jag använder nu.
Sen har jag ätit god mat, druckit kaffe, myst och busat med Olivia. Har även sett många filmer och såg en film som jag köpte idag, den heter Trollkarlens lärling, sett fram emot att se den sedan i sommras och den var faktiskt bra.


Nu har denna söta-j*vel åkt till Thailand och ska vara där i 2 veckor!

... med fanny........

Hittade dessa ack- så charmiga foton från när Victoria & Fanny sisst var hos mig. Det finns massor av såna här bilder, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0