Mysa = busa?

Uh, jag är sjuk men har verkligen inte tid att vara sjuk, måste fara och köpa de sissta julklapparna. Det får nog bli i mindre affärer, vet inte om mina krafter räcker till stora. Sover så sjukt dåligt, allt är så obekvämt.. ont i kroppen och allt. Hoppas jag blir frisk snabbt, vill inte vara sjuk på julen igen.

Väntar på att mamma ska sluta och se vad som händer, hon vill dock inte att jag ska till någon affär. Men ska kolla med far om vi kan åka en sväng till någon affär och köpa något åt mamma, om inte idag så är imorgon ett måste.

Just nu ligger Olivia på min säng och ser väldigt fundersam ut, så jag ska gå och mysa med henne, troligtvis slutar det med busa, det gör det alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0