Omg!!

Ni ska bara veta!
jag har fått galet bra julklappar, jag måste vart riktigt snäll i år. Har fått ett digital piano, trodde aldrig att jag skulle få en men det fick jag! mamma jag älskar diiiiiiiiiiiigggggg!!!
Sen har jag även fått en blue-ray dvd spelare, helt insande, pga. att jag älskar att se på film. Har även fått Gossip Girl säsong 3 och massor med annat helt amazing. Suttit och vart chockad hur länge som helst, men nu har jag suttit vid mitt piano sen kl 18.30 ungefär, så jag kom fram till att jag borde lägga mig och försöka få sömn, så att jag kan försöka ställa om dygns rytmen lite. Men det är så crazy så att jag inte kan bli trött, typ.

Har annars också haft en trevlig dag, började mindre trevligt dock, trodde att jag hade fått vinter kräksjukan, men mådde bättre senare. Får trycka i mig mer julmat imorgon istället!
- Men nej nu måste jag gå.


:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0