Problem, lösningar...

Nu har jag fråga runt om menyerna på både min och ingelas blogg syns direkt eller måste man skrolla ner och det visar sig vara olika på det flesta. Sen verkar det vara så att internet explorer orsakar skadan också, att menyn åker längst ner. Ska försöka komma på mysteriet vad som orsakar det hela, det kommer nog ta evighet eftersom jag försökt med allt eller ja allt som jag vet skulle kunna orsaka denna felaktighet, som stör mig så in i norden.
- Har iallafall lyckats ordna Ingelas blogg, alltså kommentars systemet. Det var jobbigt, men det lönade sig när det var klart!

För det andra sitter jag här och har ont och mår inte så bra. Ska se imorgon på morgonen hur jag mår och bestämma mig för hur min morgon dag ska se ut. Ska som sagt vakna så att jag hinner se på julkalendern, fast att jag börjar 12.00 om jag nu ska till skolan. Sen så bestämmer mitt mående om jag åker till familjen eller inte och vilken tid jag åker kan bero på mitt mående också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0