Ready for christmas

So tired!
Haft mycket att göra de senaste dagarna, jag riktigt längtar till jullovet. Har gjort ungefär allt jag måset ha gjort innan lovet, gjort sissta provet idag och gjorde sissta inlämnings uppgiften ikväll.
Idag var jag och hämta ut 3 paket som kommit fel, det var en komplicerad process, men jag lyckades få ut dom, huh!
Imorgon inväntar en sovmorgon, typ 2 lektioner och en Julshow att se framemot. Sen får jag se vad som händer, på fredag är det klass fest hos Natalie, ska bli kul.

Dock har jag idag mått dåligt, har haft svin ont i revbenen, mina händer har vart helt galet skakiga och nu har jag svin ont i axeln, det värker!
Ska bränna bilder till skivor så att jag kan filma in lite videos från julshowen imorgon, hoppas jag får en bra plats.. annars suger det att filma.



måste klippa luggen! det börjar bli lång.. som en hjälm.. som ej går att styra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0