rubbad dygnsrytm

Nu är klockan mycket igen! jag vill ställa om dygnsrytmen men det går inte. Idag vaknade jag vid 10.00 ungefär. Åt lunch och somnade - vaknade kl 14.00 och tvingade mig upp då. Nu sitter jag här igen och kl är snart 01.00. Måste helt enkelt tvinga mig till sängs strax - igen.

Har suttit resten av dagen framför tv:n och pianot - några andra saker har jag nog gjort, t.ex. ätit åså, men ja. Såg förortsungar som jag aldrig sett förut, den vart bra!


Just nu är endast vi hemma + fåglarna okej, då är det endast bror min som fattas men ändå, haha.
Jag är dock den enda som är vaken, vill nästan "joina" dem i vardagsrummet.
För det andra "joina" är så jäkla fult, haha... var dock tvungen att använda ordet - kom inte på något annat, lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0