ahhhh, måste dra..

Ah, snart måste jag gå iväg, på typ NU, blä. Nu behöver jag dock bara klä på mig jackan och de så kan jag dra, men uh, haha... men tur så ska vi se film på svenskan nu! så det är chill, dock tycker jag att filmen är äcklig,m en har sett den tidigare.
Idag ska jag & Minna räkna matte efter skolan, om hon är frisk, kanske Josse och ngn om dom vill, haha också. Men men, ja.. rätt chill dag, svenska och kuhi!
Sen idag kommer min HIM skiva i posten så jag måste komma ihåg att gå till postlådan, hihi. Sen ska jag lyssna på HIM hela kvällen och ladda in på ipoden, för jag tror jag kommer åka till hpda på torsdag efter inso:n, Emma & Lina kommer i helg och har inte träffat dom på en evighet och min nya fågel har jag alldrig sett eller jo kanske i djuraffärn, men inte annars. + att jag vill ha lite tid att vila ut, nästa vecka har vi kuhi hela tiden, hela veckan och veckan därpå är det föreställning, woooh.


ciao, nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0